“No risk. No fun. Dat geldt voor ons als opdrachtnemer, maar net zo goed voor onze opdrachtgevers.
Samen op avontuur? Wij durven het aan.”
<<< terug



opdrachtgever: Royal FloraHolland
rol: Interim management
periode: april 2018 t/m heden

2e opdracht: Manager Delivery. Verantwoordelijk voor 140 medewerkers, 3 locaties, de interne leverancier

aandachtsgebieden:
  • Transitie nieuwe regie-organisatie
  • Reorganisatie Bedrijfsbrandweer (van 13 fte naar 3,6 fte incl. processen)
  • Bedrijfsmiddelen ontwikkelen naar leveranciersmanagement, uniformering afdeling
  • Beveiliging (1 team, 1 taak)
  • Transitie afdeling Onderhoud naar leverancier samen met sourcingsteam
  • Verbinder in MT en naar klantorganisatie


1e opdracht: Manager Facilities. Verantwoordelijk voor 150 medewerkers, 3 locaties.

aandachtsgebieden:
  • Uniformeren processen en dienstverlening op de drie locaties tijdens de vorming van de nieuwe regie organisatie
  • Uitbesteden 70 medewerkers onderhoud
  • Dagelijkse dienstverlening borgen, en aandacht, vertrouwen en richting geven aan de medewerkers
  • Organisatie voorbereiden op de nieuwe regie-organisatie RE&FM
  • Verbinder in MT en naar klantorganisatie
© STHER Constultancy 2019 | Disclaimer